VICTOR, VICTROLA
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.



 
AccueilAccueil  GossipGirl.com  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
-40%
Le deal à ne pas rater :
-40% sur le Pack Gaming Mario PDP Manette filaire + Casque filaire ...
29.99 € 49.99 €
Voir le deal

 

 dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one

Aller en bas 
+3
Thomas Patterson
Lennon Hepburn
Dylan Hepburn
7 participants
AuteurMessage
Dylan Hepburn

Dylan Hepburn


× RAGOTS : 2
× INSCRIPTION LE : 29/03/2015
× AVATAR : +grant gustin
× CREDITS : +pométhée.
× PSEUDO : +gold'/elias

dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one Empty
MessageSujet: dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one   dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one EmptyDim 29 Mar - 23:49


dylan rhodes
AGE - PROFESSION - STATUT
citation, citation, citation

@credit.tumblr.com

------------{★}-------------
~ Orientation Sexuelle : ici. ~ Nombre d'enfants : ici. ~ Signe Astrologique : ici. ~ Traits de caractères : ici. ~ J'aime : ici. ~ J'aime pas : ici. ~ Groupe : ici.
somewhere only we know
Dans cette partie, vous devrez nous énumérer quelques informations que vous trouvez importantes concernant votre personnage : manies, tics, habitudes, allergies, une partie de son histoire, etc. Un minimum de quatre informations est demandé en plus des questions, mais essayez tout de même de nous informer un maximum sur votre personnage. Sachez que cette partie est obligatoire et ne peut être retirée.

Décris moi ta journée idéale. :
Tes secrets ont il été dévoilés ? :
Quelle est la différence entre l'Upper East Side et Brooklyn ? :
Qui est Gossip Girl ? :
 

✰ Derrière les masques:
Revenir en haut Aller en bas
Dylan Hepburn

Dylan Hepburn


× RAGOTS : 2
× INSCRIPTION LE : 29/03/2015
× AVATAR : +grant gustin
× CREDITS : +pométhée.
× PSEUDO : +gold'/elias

dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one Empty
MessageSujet: Re: dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one   dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one EmptyDim 29 Mar - 23:49


all about that bass

Holaaaa dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one 2643905530 Je n'ai pas d'idée bien précise à propos de mon personnage, du coup comme je suis ouvert à toutes sortes de liens, vos propositions pourraient définir comment serait Dylan. Je suis tout ouïe dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one 637415585
Revenir en haut Aller en bas
Lennon Hepburn

Lennon Hepburn


× RAGOTS : 236
× INSCRIPTION LE : 20/03/2015
× AVATAR : Dianna Agron.
× CREDITS : rosewins.
× PSEUDO : Lights, Cate.

YOU KNOW YOU LOVE ME
× RÉPERTOIRE:
× DISPONIBILITÉS:

dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one Empty
MessageSujet: Re: dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one   dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one EmptyLun 30 Mar - 0:00

GRANT. dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one 920824292 dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one 2776789702 dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one 516789832
Bienvenue, réserves-moi un super lien. dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one 2043521580
Revenir en haut Aller en bas
Thomas Patterson
THE GIGGLE AT A FUNERAL
Thomas Patterson


× RAGOTS : 618
× INSCRIPTION LE : 22/03/2015
× AVATAR : anton yelchin
× CREDITS : foxes
× PSEUDO : lottie / shee-it

YOU KNOW YOU LOVE ME
× RÉPERTOIRE:
× DISPONIBILITÉS: o p e n

dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one Empty
MessageSujet: Re: dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one   dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one EmptyLun 30 Mar - 0:10

GOSH DARN GRANT. Je l'adore ce type, il est tellement adorable. Restera toujours mon baby john I love you
Et j'aime beaucoup ton pseudo aussi - en tous les cas, j'ai hâte d'en lire plus!
Bienvenue ici, en espérant que tu t'y plaises!
Revenir en haut Aller en bas
Juliet Foxes
LOVE ME LIKE YOU DO
Juliet Foxes


× RAGOTS : 704
× INSCRIPTION LE : 28/02/2015
× AVATAR : Sophia Bush
× CREDITS : sweet nothing (avatar) tumblr (gifs)
× PSEUDO : Speechless./Pauline

YOU KNOW YOU LOVE ME
× RÉPERTOIRE:
× DISPONIBILITÉS:

dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one Empty
MessageSujet: Re: dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one   dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one EmptyLun 30 Mar - 0:17

Bienvenue sur VV dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one 516789832
Revenir en haut Aller en bas
https://victor-victrola.forumactif.org
Nesrine Oswald

Nesrine Oswald


× RAGOTS : 36
× INSCRIPTION LE : 19/03/2015
× AVATAR : Dakota Mayi Sexy Johnson
× CREDITS : robsten (avatar)
× PSEUDO : Mixsy-Cute/Jenn

dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one Empty
MessageSujet: Re: dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one   dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one EmptyLun 30 Mar - 19:51

Bienvenue parmi nous I love you
Revenir en haut Aller en bas
Stella Hastings
like a lazy ocean hugs the shore
Stella Hastings


× RAGOTS : 68
× INSCRIPTION LE : 21/03/2015
× AVATAR : lea michele
× CREDITS : purple haze
× PSEUDO : crawley

dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one Empty
MessageSujet: Re: dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one   dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one EmptyLun 30 Mar - 21:03

le presque beau frère (enfin si tu es bien le frère de lennon dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one 566819839 )
en tout cas, grant est superbe, tout comme le pseudo dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one 1032348464
bienvenue parmi nous et bonne chance pour ta fiche dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one 1864015944
Revenir en haut Aller en bas
Tess Halstead

Tess Halstead


× RAGOTS : 183
× INSCRIPTION LE : 14/03/2015
× AVATAR : lily collins.
× CREDITS : ©lottie, tumblr.
× PSEUDO : rivendell, lucie.

YOU KNOW YOU LOVE ME
× RÉPERTOIRE:
× DISPONIBILITÉS: available {○○○}

dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one Empty
MessageSujet: Re: dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one   dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one EmptyMer 1 Avr - 15:05

GRANT. dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one 2776789702
Bienvenue parmi nous. dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one 2043521580
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one Empty
MessageSujet: Re: dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one   dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one Empty

Revenir en haut Aller en bas
 
dylan+ best way to not get your heart broken is pretending you don't have one
Revenir en haut 
Page 1 sur 1
 Sujets similaires
-
» heart of fire ı gaby
» ☆ than words without a heart (june)
» (c.l) -melt my heart to stone. (délai 29/03)
» I've got thick skin and an elastic heart » (lysa)

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
VICTOR, VICTROLA :: L'ASCENSION :: Bonfire of the Vanity-
Sauter vers: